MOST ANTICIPATED MOVIES of 2016

12:00

Pomalu se blížíte ke vstupu do kina. U pokladny si vyzvednete lístek. Uvaděčka z něj část odtrhne a zbytek vám vrátí. Dali byste si něco na zub? Proč ne. Popcorn slaný, nebo sladký? Nachos se sýrovou, nebo s rajčatovou omáčkou? K pití Cola, Fanta, Sprite, nebo něco neperlivého? A co zmrzlina? Bonbony? Nabídka je široká. Podle informací na lístku poté zamíříte do sálu, kde se bude promítat vámi zvolený film, a pohodlně se usadíte. Po shlédnutí asi 15 minut filmových ukázek a reklam se konečně dočkáte samotného filmu. Možná vám bude dopřán luxus shlédnutí filmu osamotě, možná se se zasmějete, pobrečíte si, či budete napětím tajit dech i s dalšími návštěvníky.  
Nevím jak vy, ale já do kina chodím strašně ráda. A je mi absolutně jedno, jestli sama, nebo s někým dalším. 
Jaké filmy si letos v kině rozhodně nenechám ujít?

BOHOVÉ EGYPTA
premiéra: 25.2. 2016




Mytologie je pojem, který upoutá moji pozornost za každých okolností. Řecká mytologie, římská mytologie, severská mytologie, starověký Egypt.. Nic mým uším nelahodí víc. Proto jsem zbystřila, když jsem při jedné z návštěv kina zahlédla spojení "Bohové Egypta" a zanedlouho shlédla v kině trailer na stejnojmenný film. Bude to bomba. Upoutávky vypadají hodně slibně. Jediné, čeho se bojím, je to, aby to nedopadlo stejně jako Souboj Titánů. Nejsem fanouškem ani starého, ani nového zpracování. Celé téma mi přijde špatně uchopené a vůbec se mi to nelíbí. Podobnou zkušenost mám i s prvním dílem Thora, který opravdu nemohl být nudnější. Budiž mu přičteno k dobru, že druhý díl měl alespoň prostor pro napravení reputace. Ten jsem si královsky užila. Stejně dobře bych si ráda užila i tento film.

ALIANCE
premiéra: 10.3. 2016



Dlouho očekávaný film pro ty z vás, kteří buď četli, nebo viděli (anebo obojí) dva předcházející díly - Divergenci a Rezistenci. Autorkou knižní předlohy je Veronica Roth, která rozdělila fanoušky této trilogie na dva tábory právě po událostech odehrávajících se v Alianci. Pardon, filmově vlastně v Ascendant, jak se jmenuje druhá část Aliance. Nebudu ale předcházet událostem nebo spoilerovat. Bohatě stačí, že byla Aliance rozdělená na dvě části, a že dokonce druhá část nenese stejný název jako část první. Navzdory těmto nesrovnalostem jsem zvědavá, jak se rozhodli filmaři tento díl pojmout.

KUNG FU PANDA 3
premiéra: 17.3. 2016


Animované filmy jsou parketou zejména mé mladší sestry. Ráda s ní na ně chodím. A sama je mám ráda. Kung Fu Panda bude mým letošním druhým animovaným filmem, který jsem viděla v kině. A upřímně se na něj těším. Příběhy Poa a čtyř postrachů jsou vždycky zábavné.

PÁTÁ VLNA
premiéra: 14.4. 2016



V případě Páté vlny jsem se nechala víceméně strhnout davem, když se začaly objevovat první upoutávky, přestože jsem unikla humbuku, který se strhl kolem knižní předlohy. Jsem zvědavá, jaký film bude.

ALENKA V ŘÍŠI DIVŮ: ZA ZRCADLEM
premiéra: 26.5. 2016



Na Alenku se také chystám s mladší sestrou, ale v tomto případě jsem větší fanynkou já. Miluju příběh Alenky, jakkoliv zpracovaný. Rozhodně na ni ale musíme jít ve 3D verzi, protože, soudě dle upoutávek, to bude naprosto úžasná podívaná. 

NEŽ JSEM TĚ POZNALA
premiéra: 30.6. 2016



Než jsem tě poznala znám jako knižní předlohu od spisovatelky Jojo Moyesové. Příběh je krásný, dojemný, spoustu lidí určitě chytí za srdce, ale já se toho filmového zpracování bojím. Herecké obsazení není úplně takové, jaké bych si ho představovala, a už z upoutávek filmu jsem byla hodně rozpačitá. Na film nicméně půjdu, protože jsem zkrátka zvědavá, jak se s tím poprali, ale bojím se. Moc. Strašně bych nerada, aby z toho byl propadák.

DOBA LEDOVÁ 5: MAMUTÍ DRCNUTÍ
premiéra: 14.7. 2016



Doba ledová je stejný případ jako Kung Fu Panda. Rozdíl je jen v tom, že na Dobu ledovou půjdu spíše ze setrvačnosti, protože se nedá říct, že by byla celá tahle série díl od dílu lepší nebo horší. Je to animák, který neurazí, ale ani nenadchne. Jsem jen zvědavá, s čím autoři přišli tentokrát.

MOANA
premiéra: 24.11. 2016


Čichám, čichám, Lilo a Stitch? Možná. Z Moany nicméně cítím krásné ostrovní dobrodružství. A když se v něm navíc objeví polobůh, kterého v originále namluvil Dwayne Johnson? Ano, prosím.

FANTASTICKÁ ZVÍŘATA A KDE JE NAJÍT
premiéra: 17.11. 2016



Zatrubte na trumpety, protože tenhle kousek vyžaduje fanfáry. Představuji vám můj úplně NEJOČEKÁVANĚJŠÍ FILM roku 2016. Fantastická zvířata a kde je najít jsou sice v knižní podobě pouze jako krátká doplňková kniha k sérii Harryho Pottera, která poskytuje seznam zvířat (a jejich stručné charakteristiky), které se v tomhle universu vyskytují, ale to nemění nic na tom, že to prostě a jednoduše bude úžasný film. Sice mám trochu obavy, jak to bude celé vypadat, a jak se to dějově rozvine (když by to, podle dostupných informací, mělo být jako trilogie), ale když to "těm nahoře" přišlo jako dobrý nápad, musí to zkrátka dopadnout dobře. Je to Harry Potter. 

STAR WARS: ROGUE ONE
premiéra: 15.12. 2016


Posledním filmem, který bych letos 100% chtěla vidět, je doplňkový příběh Rogue One, který se dějově řadí mezi 3. a 4. epizodu Star Wars, chcete-li Hvězdných válek. Viděla jsem všechny epizody Hvězdných válek, a to několikrát. Vloni jsem byla v kině i na nejnovější epizodě 8. A upřímně jsem zvědavá i na tento snímek. 

Dalšími filmy, které bych ráda letos v kině ještě stihla, jsou např. Hledá se Dory, Lovec: Zimní válka, X-Men: Apocalypsa, Podfukáři 2, Den nezávislosti: Nový útok a Star Trek: Beyond.

Na jakou filmovou premiéru se letos těšíte vy?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Wow, úžasný výběr filmů! Většinu z nich také potřebuji vidět! Nejvíc se těším na Pátou vlnu a Než jsem tě poznala. :-)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe