NEW START, NEW BEGINNING

12:00

Skončit na jednom blogu a začít s druhým bylo rozhodnutí prakticky ze dne na den. V mém životě došlo k pár změnám, které mě přinutili k tomu opustit dosavadní útočiště a vydala se brázdit vody jinam. A myslím, že to bylo dobré rozhodnutí. Na tom starém blogu jsem si nepřipadala svá. Stále se mi něco nelíbilo, nebyla jsem rozhodná ohledně designu, do psaní článků jsem se musela nutit a zažívala jsem nepříjemný tlak okolí. To nejsou zrovna dvakrát příjemné podmínky pro blogování. Proto jsou spontánní rozhodnutí někdy zkrátka ku prospěchu. A tak vznikl tento blog. Jeho název je opět nějakým způsobem spjat se mnou, a už proto doufám, že to tentokrát vyjde. V blogovém prostředí se pohybuji již pár let (letos to jsou kulatiny, kdo by to byl řekl), tak bych se chtěla někam posunout. Ráda bych vám na tomto blogu zprostředkovala náhled do té části mého života, která se zaměřuje hlavně na mé záliby. 
Doufám, že tenhle blog pro vás nebude dalším z mnoha, a že si v něm najdete to svoje, s čím se budete moci ztotožnit :) 
Blogování zdar!

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe