Polished Monday #1

12:00

Přeji hezké pondělní poledne :)
Doufám, že jste do nového týdne vykročili pravou nohou. Dnešek je pro mě trochu produktivnějším, a zároveň relaxačním dnem, protože mě čeká zápočtový test ve škole, návštěva kina (film Dánská dívka), určitě se zastavím na kafe do mé oblíbené Costy a trochu se projdu po obchodech.
Na blog jsem si pro vás přichystala první článek ze série Polished Monday (mám to za Lakovací Pondělí), ve které vám budu každé Pondělí (pokud to půjde) ukazovat, jaký lak momentálně zdobí mé nehty, nebo který lak jsem si v současné době oblíbila. Ráda bych vám tedy v premiéře představila lak na nehty značky Chanel v odstínu April
Vlastním jej už něco málo přes rok, a díky tomu, že ho nepoužívám moc často, mi ho ještě poměrně dost zbývá. Barevně se tento odstín popisuje dost těžko - jde o utlumenou kombinaci červené a růžové. Možná v tom někteří z vás uvidí i příměs fialové. Těžko říct. Každá z internetových recenzí tento lak popisuje jinak. Na čem se ale všichni shodujeme je to, že se velice snadno nanáší, je plně krycí ve dvou vrstvách, nepruhuje, a jeho výdrž se pohybuje kolem 4 dní až 1 týdne. Perfektně se hodí jak do zimního, tak i do podzimního období.


Jak se vám tento lak líbí? Jaké barvy laků preferujete v tomto ročním období?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe